Bestellen

Hoe plaats ik een bestelling?

Fijn dat je een bestelling wilt plaatsen bij De Pure Slager! Graag leggen we je stap voor stap uit hoe je dit doet.

Stap 1: Via ons menu, onder 'Online Slagerij', kun je eenvoudig producten zoeken.

Stap 2: Zodra je een product hebt gekozen kom je op de productinformatiepagina. Wanneer je dit product wilt bestellen, bepaal je het aantal en klik je op 'In winkelmandje'.

Stap 3: Winkel verder totdat je winkelmandje gevuld is. 

Stap 4: Klaar met winkelen? Klik op je winkelmandje rechtsboven in het scherm en check je bestelling. Klopt het allemaal? Kies dan voor 'Afrekenen'. 

Stap 5: Ben je een bestaande klant? Log dan in. Ben je een nieuwe klant? Je kunt nu een account aanmaken.

Stap 6: Geef aan op welke datum en hoe laat je je bestelling wilt ontvangen.

Stap 7: Kies ten slotte een betaalmethode en volg de automatische stappen om jouw bestelling af te ronden.

Ik heb geen bevestigingsmail ontvangen. Wat nu?

De bestelbevestiging ontvang je automatisch binnen een paar minuten per e-mail. Heb je hem niet ontvangen? Controleer dan voor de zekerheid je spamfolder. Weet je zeker dat je je e-mailadres goed hebt ingevoerd en staat onze bevestigingsmail ook niet in je spamfolder? Stuur ons dan een bericht via het contactformulier, dan kijken we even met je mee

Kan ik mijn bestelling op een ander adres laten bezorgen?

Dat kan! Het afleveradres kun je zelf veranderen naar een ander adres. Dit doe je in de laatste stap van het bestelproces, nadat je eerst jouw eigen adres als factuuradres hebt opgegeven.

Let op: we hebben wel je eigen e-mailadres nodig om je een bevestiging van je bestelling te sturen.

Kan ik mijn bestelling nog veranderen?

Nee, helaas. Want zodra je je bestelling hebt geplaatst, gaan we meteen voor je aan de slag. 

Kan ik mijn bestelling annuleren?

Nee, helaas. Zodra je je bestelling hebt geplaatst, gaan we voor je aan de slag. Omdat we met verse producten werken, kan de bestelling niet meer geannuleerd worden.

Kan ik mijn factuur- of afleveradres nog veranderen?

Nee, helaas. Zodra je je bestelling hebt geplaatst is dit systeemtechnisch niet meer mogelijk.